یادداشت های فرهنگی و ارتباطاتی محمدوحیدصافی

یادداشت های محمدوحید صافی اصفهانی

یادداشت های فرهنگی و ارتباطاتی محمدوحیدصافی

یادداشت های محمدوحید صافی اصفهانی

یادداشت های فرهنگی و ارتباطاتی محمدوحیدصافی
محمدوحیدصافی اصفهانی
عبد مسکین!

و در اعتبارات دنیا، طلبه دانشجوی مقطع دکتری رشته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) تهران

این وب نوشت، محملی است برای به اشتراک گذاری برخی تاملات، دل نوشته‌ها و یادداشت ها در حوزه‌ی مباحث اخلاقی، عقیدتی، فرهنگی، ارتباطاتی، سیاسی، اجتماعی، خاطرات آموزنده و ...

نقل کلیه‌ی مطالب بدون ذکر منبع بلامانع است.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

دوست دارم سکوت را و شنیدن را !!

وقتی آدم در ابتدای راه است دائما دوست دارد دیگران را توجیه کند و برایشان صحبت کند...

اما عجیب است، پس از مدتی گویا شنیدن و گوش دادن را به صحبت کردن ترجیح می دهد...

قبلاً خیلی دوست داشتم برای دیگران صحبت کنم و فکت ها وحقیقت هایی را برای همگان و یا هرکسی که در دسترس من وجود دارد بیان کنم...

اما عجیب است...




اما عجیب است...

مدتی است گویی دیگر تمایلی به حرف زدن و توجیه کردن نیست...

مدتی است بیشتر از آن که بخواهم بگویم، می خواهم بشنوم...

و بفهمم تا اینکه بخواهم بفهمانم...

و نگاه کنم تا اینکه بخواهم نشان دهم !!


روزگاز عجیبی است...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
محمدوحید صافی اصفهانی

نظرات (۱)

آفرین!
همین طور ادامه بده...
اگه بازم عکس خواستی بگو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی